Är kalsongbilden en bluff?


"Vill se om han är lika välutrustad som i kalsongreklamen"

David Beckham lär bli granskad i Milan. Både på och utanför planen. - Jag vill se om Beckham är lika välutrustad som han är i Armanis kalsongreklam, säger Marco Borriello. Engelske landslagsstjärnan David Beckham, 33, tillhör Los Angeles Galaxy, men lånas den 7 januari ut till AC Milan. Redan nu kan han räkna med att bli granskad, på flera sätt.

Enligt Daily Star säger hans blivande lagkamrat Marco Borriello, 26: - Jag är nyfiken i omklädningsrummet. Jag vill se om Beckham är lika välutrustad som han är i Armanis kalsongreklam
Detta stod att läsa i dagens aftonblad. I alla fall i nätupplagan. Det väcker ju en hel del funderingar. Borricello som är nyfiken i omklädningsrummet...är han representativ för fotbollspelare i allmänhet? Varför så mycket bögnoja i så fall? Varför inte erkänna allihop, att man är lite nyfiken av sig - i omklädningsrummet. Inget mer med det. Philip och Fredrik visade att de hade koll på gamla skolkamraters snoppar, i ett avsnitt av Boston Teaparty. Kanske också varit nyfikna i omklädningsrummet.
Skitsamma...Beckhom är säkert så välutrustad som det ser ut i Armanireklamen. En del får allt, helt enkelt...goda gener delas inte ut rättvist här i världen. Och då kommer jag osökt in på mig själv...full av goda gener. Inget jag rår för, det är tack till mor och far. Se bara bilden nedan. Jag vet hur beckham känner sig. Ifrågasatt. Det är inte många som tror, att bilden verkligen är på mig och Jerker. Många tänker "jag skall nog kolla dem i omklädningsrummet, är de verkligen sådär deffade och välutrustade?!". Jag vet inte om det är avundsjuka eller bara ett tvivlande sinnelag som ligger bakom sådana misstänkliggörande funderingar? Det är hur som helst lite förolämpande, att man alltid måste dra upp tröjan och visa hur det är och stämmer överens med bilder.
Jag tänker sluta att visa magen för att bevisa att bilden nedan är JAG!

Förresten, är det någon som kan förklara vart gränsen går mellan en vit lögn, en nödlögn och en ruskigt svart eländig lögn?! Jag bara undrar...rent allmänt.
Glögg på er!


Kommentarer
Postat av: Isak

Jerker tog jag på en gång så jag är nog en av de där nyfikna.

2008-12-18 @ 21:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0