Maktfaktor...hallå annonsörer, fatta nångång!

Har kollat statistiken över bloggläsare senaste dagarna. Man häpnar. Att jag blivit så stor på bara en vecka. Var är alla annonsörer? Jag är ju en matfaktor att räkna med, en opinionsbildare! En underdog i maktens korridorer. Nu skall jag offentliggöra siffrorna...direkt här i bloggen...så ni läsare vet, att ni inte är ensamma! Igår hade bloggen sju (7st!) läsare! Kan medge att det lägger en viss press på mig. Att inte bara svamla runt om min vardag, utan att verkligen fundera över vad jag vill påverka i samhället. För att finansiera min blogg...som just nu kostar (överslagsräknar lite snabbt...hmmm...få se nu....ja, den är ju gratis då. I runda slängar. Eftersom jag har kvar mitt heltidsjobb på skolan) men om jag skall kunna utveckla detta, måste annonsörer in. Jag vill ha etiskt försvarbara annonsörer. Lokalt förankrade. Rättvisemärkta...Krav-annonsörer med svanenmärkning. Tänkte mig Bingers Garn på gågatan, Bosättningen och Pizzeria Torino. Ska ringa dom i morgon och erbjuda några olika paketlösningar.
Tills dess skall ni få några olika tips...
1) Musik..lite lugnt...Glasvegas med Cruel Moon och A snowflake fell
2) Vin...gott och prisvärt...6670 Alamos Malbec 89kr
3) Underhållning med djur...hunden som kunde prata med människor   http://www.youtube.com/watch?v=rEtvcsqGipo
4) Underhållning och kurs i franska...  http://www.youtube.com/watch?v=A997EJtK6Gg
5) Underhållning "live"...julshowen den 19:e dec...nåt i hästväg!
6) Något att vila ögonen på...BIRK i BADET!!
Tjobidooo alla läsare, ni önskas en god fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0