Rim Källström

Hur kan man känna sig fylld av trötthet och energi
båda på samma gång - det är magi.
Lika underligt det är, det kan jag lova,
att både vilja träna och att sova.
För om jag sover blir jag pigg och nöjd och sund
men om jag tränar blir jag det, och inte rund.
För nu vankas julbord med pastejer,
korv, lax, skinka och andra grejer.
Man ska ju kunna äta  vad man vill,
av sylta, knäck och inlagd sill.
Så det är bara att träna på med fart
och sova sen, när man tränat klart!

Nu ska jag sova...för tränat har jag gjort...det gick som smort...och ganska fort.
Julshowen är imorgon...det blir grejer det. Om vi sätter den. För nu är det banne mig hur lite tränat som helst. Inte ens ett genrep med klädbyten har vi hunnit med. Jag är faktiskt lite nervös. Den blir bra...om vi har tur...
VI får se imorgon.
Tjosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0