Skitkväll

Missnöjd.
Inte tränat.
Ågren.
Solen sken och jag hade faktiskt tid när jag kom hem.
Huvudet fick bestämma...hade jobbat sen 7 på skolan, haft utvecklingssamtal och levererat blommor som klassen säljer...väl hemma...ville inte huvudet springa. Kroppen kan inte prata för sig själv utan hänger liksom alltid med. Men hade behövt träna.
Känner mig allt sju kilo tyngre när jag hoppat över träningen.
Det får bli en ändring på detta slappande.
Ska ta med dojjorna till Sthlm, och springa lite där med.
Kanske ta ett långpass i morgon på dagen, innan vi åker. Vore onekligen skönt.

Har inte förtjänat ett bad och inte heller mandlarna jag nu knaprar i mig.
Förtjänar inget annat...än att göra min hat-syssla...betala räkningar.
Kan aldrig bli klok på, varför jag hatar det...har ju pengarna...har ju räkningarna...har datorn...har tid...men aldrig lust!

Men kollar lyxfällan just nu och där vill man ju inte hamna...just to bite in the sour apple and do it!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Att betala räkningar är verkligen skittrist, jag håller med. Bara att sätta sig och sätta igång med det skapar ångest. Stockholm? Vad kul! Du verkar ju vara så sund med din träning så jag tycker åtminstone du förtjänar en massa!

2009-04-03 @ 10:58:23
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0