Disappointed

Jag hatar när inte kroppen lyckas lyda det som hjärnan säger åt den att göra. När jag inte är lika bra på en grej som jag tänker mig vara.
Ta volleyboll t ex. Det har jag spelat hela dagen idag.
En match kvar.
Någon turneringsdag ordnad av Korpen. Det är jättekul med volleyboll.
Tycker jag alltid innan, men så under matcherna händer något.
De där slagen jag planerat, smasharna, servemottagningarna...liksom bara uteblir...jag rantar runt som en mumie och har ständig bakvikt...eller kroppsvikten är alltid påväg åt fel håll. Rörelsemekaniklagarna kan jag...så jag vet att det blir omöjligt att få stopp på kroppen när den väl är påväg åt fel håll...och duns...där, en meter bredvid, åkte bollen i backen...

-Det är bra Erica, du tar den nästa gång...är nog det mina lagkamrater sagt mest till mig under dagen.
Okej, jag tar den nästa gång...nya planer inne i huvudet...så skall jag få kroppen att lyda.
Nästa match...vänta ni bara!

Återkommer med referat, eller så får ni se det hela på TV-sporten ikväll...

Kommentarer
Postat av: chilli för livet!

Vad jag vet så har du aldrig haft svårt med bollar, du klarar till och med av att hålla dem i luften....till och med flera. Fast det är kul med volleyboll kul att vara flera samtidigt, ibland får man bollar som är lääta eller svåra så är det i livet :-)



Jag kan inte fatta att du inte vill vara med i tv-programmet Let's Dance! Det skulle vara kul och jag satt som fastklistrad vi tv:n igår.

2009-01-10 @ 15:52:30
Postat av: Anonym

haha fast jag är inte så blödig... jag grät ingenting faktiskt =)

2009-01-10 @ 16:59:31
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0