En mors hämnd...

Hade sånär glömt...att berätta om mina julklappar...kameran okej, den vet ni att jag fick från älsklingsmamma och älsklingspappa...men...vad ni inte vet, är att jag från samma högst älskvärda personer fick något mycket ironiskt på gränsen till elakt. Hittade den nu av en slump...ni ser den nedan. Och de av er som sett mig på ett dansgolv, förstår ironin! Efter tre snapsar på julaftonen, gick jag med på att prova. Mamma skrattade så hon satt i halsen, pappa kom upp från nedervåningen och undrade om vi höll på att riva övervåningen...syrran undrade om det inte var meningen att man skulle dansa till musiken och sambon undrade nog hur han tänkte när han blev sambo med mig...
Satans styggelse. Jag bjuder härmed ut den till försäljning. Ge bud bara, jag skänker pengarna till välbehövande!
Kommer aldrig mer att ställa mig på den! Eller på ett dansgolv!
Blähä

En jävulsk uppfinning..fått i julklapp...av elaka mamma...som skrattade gott när hon såg mig på den. Den är till SALU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0