fejsbook

Jag har svårt att bestämma mig vad jag egentligen tycker om facebook. Alltså jag är ju med, går in varje dag, ler åt vännernas vardagliga vedermödor, kikar på folks kort som de lägger in och kommenterar det som är värt att kommentera. Men...dessa vedervärdiga inbjudningar till ditten och datten...join the cause "Save north siberian woodpecker from starving"...gå med i "Snoddas fanclub"...you have recieved a hug (som visar sig vara Kalle som kramar Hobbe)...you have been poked...and what so ever...
Nej, jag gillar det inte! Jag hinner inte, orkar inte och har ingen lust att slänga får på folk, putta på dem och ta emot virtuella krukväxter som skall vattnas och jävlas...jag har ju inte ens tid för mina egna växter IRL.
Jag vill bara ha facebook till vad jag skrev först i inlägget. En snabb "tjena" till vänner och slänga lite käft över varandras kommentarer.
För övrigt kan jag meddela att bastun och bubbelbadet var skönare än backlöpningen.
Lovar höra av mig igen om hur blombella.blogg.se och jag lyckades med vår hårfärgning. Hör jag inte av mig, och inte dyker upp på jobbet i morrn...så gick det sådär...

Kanske hårbotten blir som nedan...hoppas inte!


Kommentarer
Postat av: Miss x Jung

jag håller med. De e kul o kolla foton o skriva lite till de man känner, eller främst de man tappat kontakten med. Men allat annat kan man ju vara utan ^^

2009-01-06 @ 17:14:26
URL: http://asianhit.blogg.se/
Postat av: Kontorsråttan

Kul att du gillar min blogg! Apropå Fejsbok gav den mig ångestframkallande vibbar från mellanstadiet. Hur många kompisar har duuuu? Jag har 711 typ. Ångest var ordet!

2009-01-06 @ 18:55:36
URL: http://kommunhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0