Finns det liv på Mars?

FInns det liv på Mars? Kan jag lära mig dansa Quickstep?
Två frågor som det känns som om jag aldrig kommer att få svar på. Ingen av dem intresserar mig nämligen nämnvärt...liv på Mars, so what...vi kan ju inte ens ta vara på livet här på jorden, ta hand om varandra och vår planet...ska vi nu jaga liv på andra planeter som vi kan sabba, bli osams med, kriga med? Dessutom är det säkert encelliga bakterier vi kommer att hitta där och det blir inte roligt att upptäcka...att dessa bakterier är intelligentare än många av oss här på jorden. T ex såna av oss som bombar FN-byggnader i Gaza.

Fråga två...Quickstep...ja, alltså...jag tror inte att jag har de fysiska förutsättningarna för att röra fötterna så fort...detta till trots, att jag sprungit rätt många snabba intervallpass nu på slutet...
Jag har dock en kollega med fallenhet för Quickstep. Han quicksteppar sig genom korridorerna mest hela dagarna. Aldrig still. Jag skall tipsa honom om standard dansernas formel 1...

Varför ens ta upp detta då, om det intresserar mig så lite...men, ni fattar väl att jag är orolig. Jag är bloggare. Blondinbella är bloggare. Jag blond. Hon är blond. Många likheter..Hon är med i Let´s dance.

Sambon muttrar "men hon passar i röd långklänning"...

Det var lågt...det var f-n i mej lägre än Glocalnet!

Här nedan ser ni mig och min sambo på senaste personalfesten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0