I´m back :-D

Yes, nu är man tillbaka bland radiovågorna igen...masterna har redan pejlat in mig och det har droppat in sms.
Tack, till alla bloggläsare som mailat mig och erbjudit sina mobiler istället. Ni är för söta.

Men, det har löst sig. En av fördelarna med att bo i en liten stad...är att affären som säljer mobiler lånar ut en annan mobil till mig, under tiden min är på lagning. Tusentack för sådant.

Jag bjussar på lite reklam...ALLA BORDE KÖPA SINA MOBILTELEFONER HOS MÅRTEN PÅ MOBILTELEGROSSISTEN!

Jag är nog lite som Linus på linjen...först glad och går och minding my own business...sen händer nåt (typ mobilen går sönder) då blir jag überarg, spottar och fräser...sen löser det sig och jag blir snäll och glad igen...känslorna växlar ...möjligen onödigt fort.

(för alla födda 80 eller senare...kolla in klippet nedan...så fattar ni vem LInus på linjen var...det var ett pausprogram på sjuttio, början på åttiotalet.)

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååååh nostalgi Linus... LOVELY!!!

2009-01-20 @ 00:35:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jenny

ÅHHHH - vad underbart härligt roligt!! Jag var tvungen att kalla hit min femåring som fick titta också :) Han älskade den! skrattar



Hälsningar Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0