Inget får igång mig...

Ibland är man bara helt omotiverad och oengagerad. Till precis allt. Så vaknade jag i morse.
Ut med hunden, oengagerad.
Gjorde en supertråkig frukost med enda syfte att förse mig med nog näring att orka springa med gasellen Måns lite senare.
Slötittade på Dr Phil. Blev lite engagerad. Han pratade med ett par som hade värsta ekonomiska krisen. Hur mycket räkningar som helst. Inte råd att köpa kläder åt barnen. Knappt råd att köpa mat. Tyckte verkligen jättesynd om dem. Tills...Dr Phil frågade om det inte var dags att hon, mamman började jobba...och han, pappan svarade -Nej, det vill jag inte, då blir det kaos hemma. Hon behövs där för att ordna med barnen, maten och hemmet.
Gahhhhh...men så HA dåligt ställt då...by the way så ville han inte sälja båten heller...nehepp...
bytte kanal..."Lilla huset på prärien" belv återigen oengagerad.
Läste tidningen och nättidningarna.
Inget får igång mig.
Ville bara säga det.
Ska dra på mig sjukt mycket kläder och ta mig ut för en springtur. Oengagerad.

Kommentarer
Postat av: het chilli!

Lilla huset på prårien är fantastiskt, man funderar på vilka avsnitt man kommer ihåg. Nellie Olssen som jag hatade...sådana bixxar finns och vi har mött dem.

2009-01-18 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0