...jag ångrar mig ju...

Okej, jag ger mig...jag HAR önskat att mobilen skulle försvinna, gå sönder eller stjälas...för att få en lugn stund och vara onåbar utan att behöva säga att man stängt av den...det låter ju så överhybris...jag är en så otroligt viktig person som folk bara försöker nå hela tiden...att jag ibland måste stänga av mobilen för att få lite tid för mig själv...

Men...nu ångrar jag mig...förlåt, helt ärligt...jag vill att den börjar fungera igen! Jag vill veta om jag fått nåt SMS...eller om nån sökt mig...jag vill kunna meddela mig med guldkornen i min kontaktlista...

Mobilj-veln är död. Eller den går att slå på men tangenterna fungerar inte. Den frågar efter pinkoden men det går inte att slå den...som om jag skulle fråga mina elever om något och sen hålla för öronen när de försöker svara.
Så nu måste jag lämna in den...säkert köpa en ny...så var det med dom pengarna...som jag skulle ha nästa helg i sthlm.

...min mobil...
:(
:(
snyft...
ånger...

Kommentarer
Postat av: Katinka

Ja, men visst är det underbar utan mobil ibland? Jag brukar köra med att min mobil är satt på tyst eftersom min hund är rädd för min ringsignal. Vilket i och för sig är helt sant.

Men det ska ju vara självvalt, ja.

2009-01-19 @ 14:47:35
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Sabina

Stackare, även om man vill stänga av mobilen ibland så vill man ju inte att den ska gå sönder sådär, man vill ju kunna använda den när man själv vill och behöver åtminstone.. Plus allt som försvinner med mobilen, lustigt egentligen hur många konstiga sätt det finns som tekniska apparater kan gå sönder på...

2009-01-19 @ 15:31:09
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0