mera tips

Många läsare har hört av sig med fler idéer om sporter som kan kombineras för att bli mer intressanta och publikvänliga. Bäst av dessa tips är nog det från min favoritkollega. Min klf-vapendragare...tillika handbollspelare. Därav hennes tips kan jag tro.
Hon tycker att man skulle kombinera modern dans med handboll.

Iförda vackra klänningar och höga klackar tycker hon att de skall rumba sig över planen, cha cha sig förbi sina motståndare och så TANGO, rakt in i mål! En spännande idé som jag hoppas hon får gehör för. Jag kan se dem framför mig. A/B-flickorna...tanterna...i aftonklänningar och pumps...

Tränaren ropar med Tony Irving-dialekt...Tina I love ditt  footarbete...wristerna raka, hela vikten ner i golvet...MEN...det dar war inte cha cha.

Kommentarer
Postat av: Allra käraste kollegan

Vi är skitsnygga i långklänning och jag lovar att vi kan springa i pumps. Ska nog ta ett snack med A/B's styrelse, vi behöver ju faktiskt få in pengar...... Vilken succé detta skulle kunna bli. Ringer direkt!

2009-01-14 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0