Olyckliga bloggare?

I Dalarna har vi en tidning som heter Dalademokraten. I den läste jag imorse på insändarsidan att bloggare är olyckliga människor som får ur sig sina frustrationer och ångest, genom sina blogginlägg. Först blev jag provocerad. Snacka om generalisering. 
Sen tänkte jag...ja, månne lite rätt och lite fel...i alla fall vad gäller mig. Jag är inte olycklig. Jag har haft tur hittills i livet och inte haft så mycket att vara olycklig över (förutom ryggvärken då...och knäppkollegan från igår).

Men...jag är ju arg och irriterad, besviken, ledsen och frustrerad ibland...då kan man få ur sig det genom ett blogginlägg.

Fast mest skriver jag nog blogginlägg för att jag är så egotrippad att jag tror att folk kan vara intresserad av vad jag tycker och tänker om allehanda ting.

Sen vill jag reda ut de frågetecken som en del läsare haft på min blogg. Är allt verkligen sant? Är det en sann historia?
Så här är det: Mitt liv är baserat på en sann historia, sen är mina reflektioner subjektiva tankar kring det jag varit med om.

Så, nu behöver ni inte ringa Janne Josefsson...jag vill inte debattera detta. Jag och Bondinbella...vi vill inte debattera hos Janne! Gud så lika vi är!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

yogan gick bra =)

2009-01-22 @ 08:23:33
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Daniel

ja vem vill korsförhöras av Janne?

2009-01-22 @ 11:51:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Katinka

Trots din likhet med Blondinbella har du fått pris hos mig. Bara att komma och hämta det. Jag tycker dina åsikter är intressanta och bloggvärlden vore lite tråkigare utan dig.

2009-01-22 @ 14:34:19
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: tusensanningar

Shit, knepig insändare. Idag finns ju verkligen ALLA sorters bloggar! Man kan lika gärna säga att alla som har en egen spalt i en tidning eller liknande (och det är väl sammantaget rätt många) är olyckliga människor som får ut sin ångest genom sin tidningskolumn. Jag gissar på att det var nån som typ aldrig läst en enda blogg som skrev :)

2009-01-31 @ 18:38:42
URL: http://tusensanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0