Snabba puckar

Nu är det gjort. Snabba beslut grundade på goda argument är de bästa besluten...inget grämande, inget ältande...jag stegade upp till expeditionen och tackade för motorvärmarplatsen men tackade nej...lämnade tillbaka nyckeln...helt utan sentimentalitet.
På eftermiddagen satte jag mig, nästan lite smålycklig, i min kalla bil...glad över att den stod så nära...

Det var jag inte igår...då märkte jag knappt att den stod så nära...den gör ju alltid det. Men...tack vare motorvärmarhistorien...uppskattar jag nu den kalla men nära bilen!

Det var väl en lite solskenshistoria att ta med sig på vägen :)

Nu skall jag vila min trötta lekamen framför ett nytt avsnitt av ett av mina favoritprogram...topmodel usa...med tyra banks...jay...snyggo-nigel och paulina...
Clark åkte förra gången. Härligt. Det skall inte löna sig att mobba, prata skit och sprida misstämning...trångsynta texasbor...säkert kusin med Bush hela bunten...

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0