Bilder från bombnedslaget i nya huset...

Blev senare än jag tänkte igår kväll. Trevligt med mycket och god mat. Månne jag kunde tänkt lite på dagens träningspass, när jag ivrigt tackade ja till mer vin...men...jag är beredd att stå mitt kast, strunta i huvudvärk och har nu dragit på mig springkläder. Gasellerna Annica och Sofie hämtar mig om en timme och då skall det terränglöpas. Skönt med mjukt underlag för mina ben känns inget vidare efter fyra dagars intervaller på bana. Ska köra intervallerna på Krylbos milspår i veckan, för att skona benen. Får inte bli skadad nu.

Nåväl, dagen erbjuder ingen vila för oss rustare...efter löpningen blir det till att göra klart garderoberna i vår walk-in-closet (visst låter det lite tjusigare och pampigare på engelska än gå-in-garderob?!). Hoppas sambo piggnat på sig nog mycket att kunna såga listerna på bästa sätt. Och skruva två till garderober. Han är däckad just nu...men det behöver inte betyda något...

Nu till liste rustningsbilder. Många har hört av sig och undrar om man inte kan få se lite "före och efter" bilder. Jo, det kan man!

Köket, helt nyrivet!


Köket, så längt som vi kommit i nuläget...lite lite kvar bara :)


Vardagsrummet, helt nyrivet


Och vardagsrummet i nuläget, bredspacklade väggar målade med Stärka. Bara väntandes på lite tapeter...


Badrummet, i nuläget...inte mycket klart alls...lite nervös över just badrummet...hur skall vi hinna...


Månne, med hårt arbetande hantverkare och så jag själv och händige sambo...så skall det gå...måste gå...här skruvar sambo IKEAs Pax garderober igår...


Och här är mitt arbete igår...skruva ihop lådor...kul med de två första...här hade jag kommti halvvägs...t o m storpudeln tröttnade...


Thats it for today...nu skall jag förbereda löpningen...med...lite vila i soffan :)


Kommentarer
Postat av: Stenbole

Hur känns ordet "Klädkammare".

2009-07-19 @ 11:11:35
Postat av: Sabina

Åh, det kommer bli ruskigt fint när det är klart tror jag!! :)

2009-07-19 @ 13:46:14
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: blombella

Detta känns fantastiskt ssnabbt organiserat...Snygga lådor... och gå i i garderoben kommer att bli storslagen och rätt dimensionerad och tapeterna där i rummet var underbara... varför finns det inte bara tapettryck från det gamla 60-talet?



Jag kommer i morgon.

2009-07-19 @ 18:16:39
Postat av: Katinka

Wow! Det artar sig ändå ju. Och snart är semestern slut för dig och du slipper hålla på mer...haha... Ser jättefint ut Erica, men förstår verkligen att det är ett tungt arbete.



Har du sett "The Reader"? Tänkte själv se den nu till helgen. Den lär vara bra. På tal om filmtips alltså...

2009-07-22 @ 14:54:25
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0