Blähäääää

Och så krympte världen igen då...och blev min lilla bubbla igen...
Ser bara mina egna bekymmer helt plötsligt...

Tapeten i matrummet och korridoren måste göras om! Fel på tapeten så färgerna stämde inte och det ser randigt ut, fast det skall vara enfärgat...
...SUCK...
Och jag som gladdes åt att åtminstone ETT rum skulle vara färdigt nog att lassa in möblerna i...så är det största rummet sabbat...
...DUBBELSUCK...
tänker svära lite nu...så ni som inte gillar det i skrift kan kolla ner några rader...
fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan ...
...så...
Det är inte okej bara för att Colorama byter ut tapeten och fixar en målare som sätter upp den...den var klar i fredags...och nu är den inte klar...så det är INTE okej...nån mer kompensation tack...för eländet...

Jag HATAR när det jävlas...och när jag inte kan lösa det på egen hand utan är beroende av andra...HAT...

Extra mycket hatar jag just nu eftersom jag tillbringat dagen ensam i köket, packandes allt man nu har i ett kök...8h i ett kök...så erbarmeligt tråkigt...
Ska roa mig exakt 50 min med att springa Krylbos milspår...löpningen är det enda roliga just nu...

Blähäää åt allt!

Note to self: Innan nästa flytt, tjäna ihop så mycket pengar att du kan resa långt långt bort och köpa andra att göra allt åt dig! Ps. Gå först i terapi för att bli av med kontrollbehovet!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Usch! Frustration med stora bokstäver alltså. Så irriterande ju! Men du, det löser sig och tänk när allt är fint och färdigt!

2009-07-27 @ 18:06:08
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: blombella

Lugnet kanske har infúnnit sig idag när alla stora och små möbler är flyttade,,. du är duktig och livet fortsätter ... det är bara lite jobbigare i perioder och för det mesta roligt hela tiden...

Kram från oss.

2009-07-29 @ 18:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0