"Den som är satt i skuld är inte fri"

Lägenheten är inte längre min. Pengarna är inne på vårt konto (mina lån är betalade, därav rubriken :) och nycklarna är lämnade. Känns bara skönt. Sentimentaliteten är för länge sedan avklarad.
Idag är nya köket städat. Alla lådor och skåp är torkade och lite grejer är på plats. Matrummet, som skall tapetseras om (arg fortfarande för det...) är uppmöblerat (ha ha till den som skall tapetsera om...nu får du flytta bort grejerna...eller ha ha till den som skall betala han som skall tapetsera om...lär dig att färga tapeterna rätt, så att de inte blir randiga när man sätter upp dem.)...men vad fint det blir med alla möbler på plats.

Intervallerna ikväll gick strålande. Benen var inte alls tunga och pulsen höll sig inom rimliga gränser. Tog ingen tid på 3000m men det lovar gott inför tisdag då den tiden måste sättas. Tusenmetersintervaller är kul. Men jobbiga.

Dåligt idag...
Nästan inget...jo, att Mustafa Muhammed föll på sista hindret...

Bra idag...
Nästan allt...utom att några poolgrejer inte var medskickade utan måste beställas.

Att tänka på inför morgondagen...
Om ajg springer långpasset imorgon, ensam, blir det tråkigare men jag kan dricka lite vin på kvällen med snickaren, poolbyggaren, sambo och kajan...
Om jag springer långpasset på söndag...
Går det fortare, för jag har gasellen med mig som drar upp farten, det blir roligare...men jag får vara nykter i morgonkväll...

We´ll see!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Så nu har du nått The Point of No Return vad gäller lägenheten? Eller tja, det gjorde du kanske redan för länge sedan... Grattis!!!

2009-08-02 @ 21:03:40
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0