Soon to be sleeping

Trevlig fest. Lite annorlunda att lägga bröllopsfesten dagen innan själva vigseln. Men det funkade. God mat, roliga människor, lite lekar och tävlingar. Hade inte ont av att hålla mig nykter. Tvärtom.
Hemma nu och har hämtat hunden. Kl 23.21 och det är dags att sova ihop till några timmars vila...imorgon är det engelbrektsstafetten. Ska bli spännande att se hur pass förkylningen slitit på kroppen. Finns det krafter att ta av? Klarar jag en tid under 22min eller blir det jag som sabbar för laget. Sånt vet man inte men jag skall springa tills jag kräks.
Sen duscha och svida om till klänning...för att gå på vigseln.

Idag har vi rivit mer tapeter. I vardagsrummet. Och garderoberna i de två sovrummen. Ska ju inte ha någon garderob...utom själva gå-in-garderoben som blir i ett av sovrummen. Verandan är också riven...så nu kan grävgubben få komma och gräva framför huset och för poolen. Skall dränera en bit runt huset för att slippa fukt i ett av källarutrymmena.
Vi håller tidsplanen bra!

Imorgon blir det mattrivning på förmiddagen.
Note to self: Mattkniv är bättre än matkniv.

Firarbild för kvällen: Ikeas walk-in-closet

Kommentarer
Postat av: Sabina

Låter som att du har en bra helg :)

Hoppas att stafetten gick bra och att bröllopet var fint! :)

2009-07-04 @ 15:05:25
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Katinka

Vilken kul idé ändå att ha middagen innan vigseln. Annorlunda åtminstone.



Hoppas det gått bra för dig idag!

2009-07-04 @ 21:55:08
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0