Aldrig Robinson...hellre en semstervecka på Mauritius!

Så var Robinson äntligen igång då. Jag har sett HELA avsnittet nu. Somnade lite oturligt en kvart in i det som sändes igårkväll. Men för kvällströtta fanns bot - en förmiddagsrepris.
Jag har alltid sagt att Robinson, det är nog min grej det. Om man nu måste vara med i ett TV-program?!
Har sett vita stränder, turkosblå hav, vackra palmer och lägereld i tropiska nätter.
Och så får man tävla.
Roliga äventyrstävlingar.
Och så går man ner i vikt.
En icke föraktlig bonus.
Men igår- eller i förmiddags då - ångrade jag mig å det grövsta. Gud för den besvikelsen jag skulle känt. Efter åtta timmars kletvadande, i träsk och lera - och sen komma fram till något ännu värre.
När skorpioner är det finaste djur man har ikring sig är det dags att packa och ge sig av.
Ska bli kul att se fortsättningen.
Grupprocesserna visade sig så smått. Höra till, är viktigt. Inte sticka ut. FÖr då kan man bli utröstad. Besserwissrar göre sig icke besvär.

Nej, jag vill inte vara med i Robinson...har ångrat mig. Vill hellre åka en vecka eller fem, till Mauritius!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Håller med dig till 100%!! :)

2009-03-22 @ 18:34:35
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Katinka

Men Erica! Vi kunde ju haft roligt där ju. Och tänk på kilona liksom...

2009-03-23 @ 10:47:03
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0