Bra saker en söndag!

Bra saker idag:

Sommartid är här. Det innebär ju att det blir ljusare på kvällarna (inte som jag i svallvågorna av gårdagens vindrickande, orerade om hos Katinka...att det skulle bli mörkare...Gud så dumt...nåväl, tack Veiken som fick mig på rätt köl igen...pinsamt)...så kl 17, när vi skall springa 1,5 mil (hur f-n jag nu kunde bestämma nåt så korkat, dagen efter en trevlig fotbollssammankomst (tack för den!) som slutade sent och med en del rödvin i kroppen)...men i alla fall...då är det ljust...tack för det, åtminstone!

Formel 1 har startat. Spännande. Eller not?!
En dum en trodde att man skulle kunna få följa sin favoritmotorsport på TV. En dum en trodde det räckte med någon av de 15 kanaler vi redan har. En dum en är stenkorkad.
Man måste ju betala extra och ha Viasatmotor förstås! Och det har inte vi!
Nu fick jag följa loppet på live-rapporteringen på f1.com vilket är ganska ospännande. Jenson Button vann (grattis, kul för honom som bara vunnit en gång tidigare i karriären och har haft några usla säsonger...kanske jag börjar hålla lite på dig igen...snygg är han fortfarande och börjar han vara med i toppen är ju det kul.)...Alonso kom 6:a. Bra gjort det med.
Bara inte Hamilton vinner så får nästan vem som helst göra det.
Kanske man kunde inför att publiken fick ringa in och rösta om vem som borde vinna.
Den som utvecklats mest kanske?

Laila borde ha vunnit!
ska inte skriva det mer...

Jag skall skriva till nån, vet inte vem ännu, och fråga varför man inte kan få köra "pay per view" och få en kod eller nåt så man kunde betala för just bara formel1!?

Sverige spelade 0-0 mot Portugal...som den stora fotbollskännare jag är (?) hade jag givetvis insett det redan innan och satt lite pengar på just det resultatet...det gav 8ggr pengarna och jag vann 560kr...
Antag att Erica satsade xkr
Då får vi följande ekvation: 8x=560
Den får ni i uppgift att räkna ut tills imorgon.
Den som gör det bäst...vinner inte, förstås...utan den som utvecklats mest..hur jag nu skall kunna kolla det!

Go Laila!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Åhh, men du får gärna orera mer hos mig! Vad härligt att skapa sin egen verklighet efter lite vindrickande Erica! Skicka bara hit lite vin till mig också. Jag är alltid i yttersta behov av det måste jag konstatera.

2009-03-29 @ 15:29:15
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Katinka

Ett litet pris åväntar dessutom dig! Fint så det förslår.

2009-03-30 @ 09:03:16
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: blombella

fantastiskt att förutspå detta... grattis till lite stockholmkosing

2009-03-31 @ 12:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0