Då kör vi igen då!

Jamenvisst. Nu står jag i föreläsningssalen, Sundsvalls stadshus, en fin gammal stenbyggnad...höga fönster åt alla håll och ett ekande parkettgolv. Första adpeten har redan anlänt. Det bådar gott. I alla fall någon som tyckte det var värt att återkomma.
Partyråttor som vi är, åt vi middag vid 18.30, var uppe på rummet 19.30, för att sedan liggandes i sängarna, titta på TV resten av kvällen (vilket betyder att vi somnade vid 21). Skönt att få sova denna natt. Jag är tvingad att säga att min rumskamrat inte snarkade denna natt. Nu är det gjort..och då kan jag säga...att jag ju faktskt inte har en aning om detta...eftersom jag sov..hon kan ha sågat timmer hela natten utan att jag haft en aning.
Skitsamma.
FOlk snarkar inte av elakhet.
Lycka till för oss idag då...återkommer!

Kommentarer
Postat av: blombella

Vill bara påpeka att Kajsa sade till mig att om jag snarkade skulle hon utan tvekaN DRÄMMA TILL MIG MED EN KUDDE. jAG VAR LIVRÄDD EFTERSOM MAN INTE KAN

2009-03-17 @ 09:55:04
Postat av: BLOMBELLA

2009-03-17 @ 09:55:54
Postat av: blombella

Jag fortsätter mitt svar här.....

man kan faktiskt inte påverka snarkning, jag tycker det är bra att hon höll sig lugn och att du fick din skönhetssömn.



Träffas snart

2009-03-17 @ 09:57:13
Postat av: Katinka

Ja, lycka till! Och snarkar gör ingen här hemma faktiskt, inte Sambo heller, fast jycke gör ju det med jämna mellanrum...

2009-03-17 @ 21:44:28
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0