Dagens to-do-list...

Vårstädning av arbetsplats avklarad.
Beställa träningsoverall, mitt hedervärda bevis för att jag tränar fotbollstjejerna;) avklarat.
Thai-lunch med kollega, avklarat.
Första utvecklingssamtalet med elev och förälder avklarat.
Dagens löppass, 9,2km snabb distans, avklarat.
Kvällens mat, stekt lax med grillad haloumi och tomater, avklarat.
Kvällspromenad med storpudeln, avklarat.

...kvar på listan:
Träna bootcamp med fotbollstjejerna...ska bli kul!
Se CSI...ska bli kul!
Umgås lite med sambo...ska bli kul!
Ta ett bad...ska bli skönt!
Sova...toppen!

VIlken kväll jag har att se fram emot, va?!
...och dagen...vilken dag...så här vill jag ha det, när jag har det som sämst!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Verkligen en toppendag! Jag har mest legat i sängen och läst. Toppen det med!



Och du förtjänade verkligen det där priset! Jag trivs hos dig!

2009-03-30 @ 22:01:17
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: blombella

Ja, när man har det så här e livet som en räkmacka...

2009-03-31 @ 12:28:38
Postat av: Veiken

Thai-lunch! Ta hit! Kanonlunch ju! Ha en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0