För 100 000kr rakar jag skallen :)

Skavlan i fredags...så kul program...ja, jag såg det inte i fredags utan nyttjade vår mer privata malmgatan-play...dvs...inspelat program på hårddisken...
Såg det nyss... Har följande att säga om det....programmet alltså...
Fredrik Reinfeldt...men du...karln är ju snygg, ju...när han ler...det gjorde han nästan hela tiden i programmet...rolig, trevlig och snygg...OCH för in lite bra politik för moderaterna. Ser inte framför mig att Unckel, Hökmark, Lundgren och Hellsvik gläds åt nya moderaterna...men jag gör det...trots att jag inte är moderat.

Sanna Kallur...min nya träningskompis ;)...vet ni, hon och hennes syster Jenny log och skrattade under hela träningspasset idag...hon log hos Skavlan i fredags också...hela tiden. Svarade bra på frågorna...spontan, oförställd och charmig....fick vara med för lite bara.

Ärlighetspsykologen från USA...ha ha vilken kuf...jag skall vara helt ärlig...han var kul att lyssna på men jag vill inte ha helt ärliga människor i min omgivning och kommer inte vara det själv heller...ljug hellre om ni har svårt att säga nåt snällt till mig...men, håller med Marie Göranzon att med kärlek i botten, kan man vara mer ärlig.

Sen orkar jag inte kommentera de övriga som var med...jo, jag kan säga att jag älskar Jonas Gardell....följer slaviskt hans blogg. Varm, tänkande och rolig.

Men hörrni...på fear factor idag...25000$ för att raka skallen...och tjejen vägrar...
Sambo skulle göra det för 10000kr...jag vill nog i vart fall ha 100000kr...
Bjud på den! När jag är uppe i hundratusen rakar jag skallen...och lägger ut bilder på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Träning med systrarna Kallur låter faktiskt som din nivå så sportig och sund som du är! Vad roligt! Och den där bilden med rakad skalle väntar jag snällt på..



Nejdå, inga rakade skallar här inte!

2009-03-08 @ 22:15:44
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0