Fyra saker...ny utmaning...

Distrajerar bort min ilska över att fel dansare vann...gör en utmaning jag fått av Sabina så länge...

4 av mina favorit-tv-program:

CSI NY
CSI LasVegas
Mästarnas Mästare
Mannen som talar med hundar

4 saker jag gjorde igår:
Var på utvecklingssamtal med chefen
Löptränade
Badade
Laddade ur bilder ur mobilen och lade upp på FaceBook

4 saker jag längtar till:
Påsklovet, då Birk och syrran kommer
Nästa vecka då niorna har prao och jag äntligen hinner ikapp med alla papper på mitt skrivbord
Våren...bort med snön!!!
Sommaren...vill vara i Vikarbyn hela sommaren!

4 favoritrestauranger:
El tiempo (Gammal Italienare i Sthlm)
Burning Duck (vår kvarterskrog)
Sjövillan (ligger vackert vid Siljans strand i Rättvik)
Ketchup and Kurry (Indisk i Oslo)

4 saker på min önskelista:
Nya boots
Nya löpardojjor
Ny inredning till nya badrummet
Resa

Skickar vidare utmaningen till
blombella
presentabel
tusen sanningar


Kommentarer
Postat av: Sabina

Kul :)

2009-03-28 @ 01:05:40
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0