Grattis Malena

Snart är det dags att dags att ta sig de 32 milen till Sundsvall...nu blir det många fler mil...eftersom SJ tycker att det är lämpligt att erbjuda en sväng till Uppsala först...sen Gävle...och sen tåget mot Sundsvall. Ja ja, det är mysigt att åka tåg. Synd med en massa byten bara. Vi har tung packning.
Allt material till kursdeltagarna ligger i min resväska. Det betyder å andra sidan...att det blir lätt packning hem.
...om...
...vi inte hittat till nån affär förstås...det brukar vi kunna göra...på någon rast.

Hur som helst...
Många har hört av sig för att jag skall komma med något expertutlåtande på melodifestivalens utgång...
Okej...så här tycker jag...
Maria Ernman är toppen. Jag älskar opera och tycker det är befriande med folk som kan sjunga...låten är kul och sätter sig lätt i minnet...
Caroline af Ugglas har jag alltid gillar...låten är jättebra och jag är glad att den kom så högt upp...också glad att vi inte skickar den...
Sen gillade jag de flesta andra i startfältet...kanske Alcazar och EMD mest.

Återkommer med rapporter från övre Norrland...om vi kommer dit...kanske en massa renar på rälsen...kanske vi får åka snöskoter sista biten...till hotellet som egentligen är en igloo...och kursdeltagarna är arbetslösa isbjörnar och frusna knubbsälar...
Det kan ju bli hur som helst...

Kommentarer
Postat av: Mollan70

Ja det var gasnka spännande i melodifestivalen i går.

Men Ugglas hade jag inte velat se som vinnare.

Låten är rätt ok men inte hennes scenframträdande.

2009-03-15 @ 09:42:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7
Postat av: Katinka

Åhh, är du på väg nu igen?

Håller med om att Ernman var okej och af Ugglas också.

Hoppas du får det fint och att något slinker ner i väskorna som sagt.

2009-03-15 @ 12:08:04
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0