Livet är fyllt av utmaningar :)

Katinka kontrar omedelbart med en ny utmaning...svarar genast...har lite tid innan jag skall till badhuset med mamma och vattenlöpa lite
Alla svar skall börja på mitt namns första bokstav...typ E då...
1. Vad heter du? Erica
2. Ett ord på fyra bokstäver: Etta
3. Flicknamn: Esmeralda
4. Pojknamn: Eskil
5. Yrke: Ecklestiastikminister
6. Färg: Elfenbensvitt
7. Klädesplagg: ...på E...helt omöjligt ju
8. Mat: Entrecote...inget gott...bara en stor fettslamsa i mitten...
9. Sak i badrummet: eu de cologne
 10. Plats/stad: Evertsberg...har jag åkt förbi...på skidor...ville kliva av där...men peppades med orden "nu är det bara utför ända till Mora...vilket visade sig vara en lögn strax innan Oxberg...
11. En orsak att vara sen: Enerverande bilköer...hata!!!!
12. Något man skriker: ENDAST KVINNOR...BLINDSTYRE!!! (när en man kommer in i bastun vid badhuset!
 13. Film: ET phone home...sågs för MYCKET länge sen...
14. Något man dricker: Espresso...äntligen ett svar att stå för !!
15. Band: Eldkvarn...Ebba Grön...de båda håller alltid!
16. Djur: Elefant
17. Gatunamn: Ehrensvärdsgatan (Kungsholmen för de som inte kan sitt Sthlm)
18. Bil: ...på E...hm...Ford har en modell som heter Explorer...
19. Sång: Ett litet rött paket
20. Känd person: Evita Peron

Nu blombella...är det din tur!!
:)

Kommentarer
Postat av: Katinka

Vad bra det blev! Tar min utmaning imorgon eller senast på onsdag! Kram på dig!

2009-03-10 @ 00:33:45
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0