snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla

Nyss sprang herrarna 3000m, inomhus EM i Turin, på 7.40...jag springer 3000m på 12.0...ser en förbättringspotential här :)
Men...frågan är om de springer 24km runt Olofsfors i snöslask?...nej, just det!...men OM de hittade hit, til Avesta OCH hittade runt Olofsfors...så sprang de nog i cirklar runt mig...
Löppasset var annars behagligt och trevligt. Vi hade tur att få en av orienterarna som vätskelangare på tre ställen runt banan. Gör skillnad att slippa ha vätskan med sig runt midjan. Tempot var inte det allra snabbaste med det gjorde å andra sidan att man kunde springa och småprata lite. Ett par trevliga timmar ute i naturen sålunda.

Nu kollar vi EM i friidrott. Imponeras av prestationer och skäms lite över Linus Thörnblads uppträdande och brist på "bäst när det gäller"...för jag har redan glömt mitt eget uppträdande vid förra helgens förluster i kortspel...och ägnar Liuns hela sin vardag åt att träna och bli bra på höjdhopp...kanske förståeligt att man blir skitbesviken och arg...och sur...och river sönder sin tröja...men näej, han representerar vårt land...och får hålla inne ilskan. Han är en förebild och får agera som sån.'
Jag var ingen förebild förra veckan....vid kortspelet...tur att det inte tv-sändes :)
Tänk om jag skulle vara med i World Poker Tour...och när jag förlorar...blir arg och tror att medspelarna skrattar åt mig...att de konspirerar och håller på varandra...tänk om jag surar och slänger korten...i TV...
Vad bra att jag inte är med där!

Oj, nu vann Wissman 400m. Grattis till "bäst när det gäller"!


Imorgon åker vi till Falun och springer 400m intervaller i inomhushallen...hm...får se om jag lyckas pressa ner mig mot 45.90 eller så blir det 1.15 som vanligt :)


Ikväll äter jag mat som sambo bjuder på...och efterrätt med dessertvin /har jag tjyvkikat att det blir...
...sen håller vi på Lilli&Sussie...eller Sara D-F...eller BWO i bilprovningens overaller...kanske att vi också sjunger med lite i snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla,snälla, snälla...


Vi får se!

Kommentarer
Postat av: blombella

fantastiskt av Er att springa som gaseller runt i olofsforstrakten. Bra gjort!

2009-03-08 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0