thank God it´s friday...skitsamma vilket datum!

Visste det...jag visste det...fredagen den 13:e...då måste verkligen något eländigt hända...nyheterna visade nyss att Liechtensteins dagar som skatteparadis, är räknade...att ha sina pengar där, får inte längre vara hemligt för våra myndigheter...jäklars!! Vart skall jag nu placera alla mina pengar?
..
..
..
Ja, visst ja...jag HAR ju inga pengar där...men Gud så skönt...i alla fall EN sak jag inte behöver oroa mig över! Faktum ÄR att det är så skönt, att jag inte ens har några pengar ALLS...att placera. Jo...mitt buffertkonto som mamma och pappa uppfostrat mig till att förstå vikten av att ha...i fall nåt går sönder...bilen, kylen, hårblåsen eller nåt annat viktigt i ens vardag.
Men, jag har ett jobb och jag har, trots inga pengar i Liechtenstein, ganska bra ekonomi...så, då är det bara att vara nöjd och glad och se fram emot vad annat som kan hända idag. Jag är inte så skrockfull...spottar aldrig om jag ser en svart katt, går ofta under stegar och fäller alltid upp paraplyer inomhus...free your mind...

Ser faktiskt fram emot dagen. Är på bästa humöret av alla dagar denna vecka...tror att det är att jag köpt en ny flaska Mivitotal Flex...gått utan en vecka...då blir man depressed...ska förbereda kursen i Sundsvall nästa vecka, under eftermiddagen...och handla present till mamma...
Eftersom du läser bloggen numer, lilla mamma...säger jag inte vad jag tänker köpa!....du får se imorrn.

Glad fredag den 13:e på er!


By the way...läste en rolig nyhet på en blogg...att IKEA köpt SAAB...bra gjort Ingvar, du hade ju så mycket pengar

ser redan fram emot min nästa bil....bilen Oskar...som man får skruva ihop själv!


Kommentarer
Postat av: Katinka

Haha... den bilen låter ju hur kul som helst! Och jag fattar verkligen inte hur all denna magsjuka kan drabba mig i år. Brukar nämligen sällan vara magsjuk annars.

Bitter är vad jag är. Kram på dig!

2009-03-13 @ 13:42:46
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Veiken

Va, ska vi gå vidare med en "legobil" till! Jag får nog sluta köra för då ramlar väl alla skruvar och muttrar av!;) Ha en fin fredag!

Postat av: erica

sabla EriKa, trodde att jag kunde få läsa om min present, men ack va jag bedrog mig!!

2009-03-13 @ 17:51:01
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0