Tuffa dagar i livet, gör en starkare!

Men Gud...hur illa kan en resa till Sundsvall starta? Ja men okej, resan gick väl bra och hotellet var super! Men sen...sen gick allt åt skogen...hade glömt tandkräm, schampo OCH SMINK...som om det inte var nog med det...som i och för sig var så illa att jag hade kunnat åka hem...men nu skulle det sovas.
Jag har ALDRIG sömnproblem...i vart fall inte på det viset att jag inte kan somna...tvärtom jag somnar för lätt.
Men inte igår kväll...bara för att jag verkligen BEHÖVDE sova...f-n...jag visste det...
Jag förstod att det inte skulle bli bra, med en lyxig kaffemaskin nere i hotelllobbyn...där man fick dricka hur mkt espresso man bara ville...och så ville jag det...dricka massor.
Fyra espresso sent på kvällen...och en rumskamrat som somnade bums...OCH SNARKADE...ochen nattklubb utanför där Sundsvalls alla raggare testade burnouts hela natten...
VEM KUNDE SOVA DÅ???????

Jag hatar att inte kunna sova. Tvärtom gäller...jag ÄLSKAR att sova!
Kollade nu in två fåniga natt-tv-serier och när klockan var 01 hämtade jag min mp3 och lyssnade på ljudbok tills typ 02...tror jag somnade då.

Så imorse...utan smink...utan schampo...med en hemsk mensvärk...och trött som satan...skulle jag upp och prestera, göra gott intryck på kursdeltagarna...
Och så gjorde vi det.
Gott intryck.

Kursens första dag har gått bra. Vänligt sinnade kursdeltagare som har varit engagerade och ställt massor med frågor. Och så en tomte.
Med stort skägg.
Som också ställde frågor. Men mest för att förstöra. Det gjorde han...men för sig själv. De andra gillade inte hans intriganta sätt.
Oss gjorde det detsamma. Det finns en i varje kurs...som skall utmärka sig negativt. Han behvös också...som motvikt till alla bra.

Sundsvall är en bra stad. Tänkbar boplats. Vackert, trevligt och bra träningsmöjligheter. Och så shopping.

Nu ska jag inte dricka espresso...utan varm mjölk...med honung...och så ska jag somna före min rumskamrat idag.
Sen ska vi sopa banan med dem imorgon. Sista kursdagen.

Jävla Leksand.
Mot Rögle...hallå...man sörjer.

Kommentarer
Postat av: Veiken

Jag lider verkligen med Leksand! Laget i mitt hjärta, fast jag bor i Göteborg! Ha en fin kväll!

Postat av: Sabina

Verkar som att du hade en riktig skitkväll igår.. Hoppas det blir bättre ikväll och imorn :)

2009-03-16 @ 22:59:29
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0