Teknikens under. ...

Teknikens under. Sitter just nu i en bil påväg till Västerås på kurs. Skall bli kul. Det är "managment by love" som är namnet på dagens föreläsning. Angeles Bermudes Svankvist, generaldirektör för arbetsförmedlingen skall lära oss massor idag. Eller i alla fall inspirera. Hon har nog ett tufft jobb nu idagarna. När allt fler hamnar i arbetslöshet.

Teknikens under...har nu hunnit bli utkastad tre ggr påvägen mot Sala...orkar inte skriva om allt igen...så jag nöjer mig med detta och återkommer...

Jävla teknik...hade skrivit sååå långt och sååå intressant...ett av mina bästa inlägg...och så....borta.

:(

Kommentarer
Postat av: tusensanningar

Åh. Jag har varit med om liknande, och det suger verkligen musten ur en :( Spara ofta, spara ofta, får man tänka. Men vad hjälper det när allt redan har försvunnit...

2009-03-05 @ 14:50:34
URL: http://tusensanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0