Äntligen lite att göra!

FUllspäckad dag minst sagt. Nationellt prov i matte, del C, för min nia. Samtidigt har min åtta prov i fysik. Sånt löser man med hjälp av bra kollegor. Idrotts-tina vaktar. Sen är det vanliga lektioner fram till konferenstid, då skall det upplysas om alkohol och droger igen, berätta lite om det tänkte upplägget under festivalen, sen är det vanlig lagkonferens och mitt i den...är det lagfoto med fotbollstjejerna. Direkt efter det är det intervallöpning i Krylbos milspår med gasellannika. Och efter det...är jag nog helt slut och längtar efter ett varmt bad och mat.
Men någonstans mitt i detta behöver jag få iväg inbjudningarna.
Skulle också behöva ringa poolgubben.
Och tårtgubben.

Ser bra ut inför dagen! Jag börjar med att borsta storpudeln så att jag kommer igång ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: Ja, det känns som en konstig blandning, lidande och komedi...

Nu behöver jag inte vara rädd för att bränna mig längre för nu kom ju regnet.. Ska försöka låta bli nästa gång solen tittar fram i alla fall ;)

Hoppas du har det bra!

2009-05-05 @ 16:17:13
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: blombella

2009-05-05 @ 17:44:10
Postat av: blombella

Själv tycker jag att för mycket tid över leder till leda och tristess i livet. Att vara nöjd och njuta ligger inte för mig att göra hela tiden. Själv tycker jag också att det kan regna när jag jobbar och vara kanonväder när jag är ledig, då fungerar undervisningen bättre och kidsen längtar inte ut. Väder-Per har samarbetat bra med högre makter idag när solen var borta och det skall jag maila och tacka honom för.



Hoppas du har det bra;), du skall få en tomatplanta av mig och även en chilliplanta till nya trädgården.

2009-05-05 @ 17:49:09
Postat av: blombella

Förresten, prioritera poolmannen. Då kan vi sola i sommar.

2009-05-05 @ 17:50:31
Postat av: Katinka

Fullspäckad verkar då vara ordet! Och den där gasellannika kunde du kanske skicka hit för att få lite pli på mig? Eller så kanske du kan komma i egen hög person och piska mig lite att springa? Här råder nämligen latheten...

2009-05-05 @ 21:16:43
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0