"Finns det svenskt kaffe på hotellet?"

VIlken film kommer det citatet från? Svaret kan du läsa längst ned i inlägget, om jag kommer ihåg att skriva dit det :)
Klockan är kvart över sju och jag har varit ute och sprungit längs kajen...måsarna har skrikit i takt till mitt löpande och himlen bidrog med ett lätt duggregn. En skön tur. Men inte så snabb. Det är svårt att springa snabbt innan frukost. Kroppen vill liksom inte, den skriker efter energi.

Väl tillbaka tog jag plats i receptionen..där har de en kaffemaskin som gör fantastisk espresso...GRATIS! Igårkväll blev det fem stycken och nyss tog jag två. Jag minns när jag var i Sundsvall för några veckor sen...då drack jag massor av espresso på hotellet under kvällen....och kunde inte sova...nu drack jag massor...och KUNDE sova. Det vittnar lite om hur trött man blir av att gå upp i okristlig tid samt skolresatursista med ungdomar en hel dag.
Nu sitter jag nyduschad och väntar på kollegorna...vi skall ned till hotellfrukosten. Hotellfrukostar hamnar på min topptio-lista över things to do to feel good.
Kollegorna har också sprungit. Ett helt rum med springande lärare. Så onödigt hurtigt!

IDag blir det Maritiman, Universeum och Lisberg...inga överraskningar i programmet...idel bekantingar...men som ungdomarna gillar. Hoppas på en bra dag!
Tjobidooo

Svar: Sällskapsresan 1

Kommentarer
Postat av: Katinka

Låter fint Erica. Synd bara att det regnar idag, Hoppas det håller upp lite så ni kan njuta av Liseberg en smula. Har ett pris till dig också förresten inne hos mig. Kram!

2009-05-22 @ 10:41:59
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Jane

=D Hoppas ni hade kul och hoppas att Astrid sköter sig....

2009-05-22 @ 15:28:34
URL: http://www.strahles.com
Postat av: erica

Astrik skötte sig, precis som alla de andra, utmärkt! Jag är en lyckligt lottad person som fick vara med dem till gtbg!

2009-05-24 @ 22:37:54
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0