För mycket tid leder till apati

Jag är usel på att hantera för mycket tid. FÅr ingenting gjort då. Nej, press och stress då går det som bäst. Då tänker jag bäst och får mest gjort.
Ingen träning med tjejerna idag. De har match imorgon.
Jamen vad bra då. Då kan jag ju skriva ut alla inbjudningar och skicka dem. Jag kan beställa poolen och jag skulle ju kunna sätta in annonsen på lägenheten.
Vad av detta har blivit gjort?
Har jag ens lagat någon mat?
Skämmes!
Har glidit runt på blocket.se och botaniserat.
Har kikat på möbelsidor.
Har läst nätupplagan av aftonbladet.
...men
En böngryta ska jag väl ändå kunna svänga ihop...för nu är det press och stress...sambo kommer om 30 minuter...jahapp, bara att sätta igång.
adieu

Systersonen dricker vatten ur hundens vattenskål...de äter ur samma matskål och får sova ihop i hundkorgen...inget dagis...hunden vaktar Birk hela dagarna...

:)
Storpudeln kräks åt blotta tanken...han är glad att jag bara hittade på.


Kommentarer
Postat av: T

Hahahaha! Du är rolig du! Storpudel kräks... fniss

Nu är jag tebax. Tror jag. Kanske. Hoppas det iallafall.



Stor kram!

2009-05-04 @ 19:44:37
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0