Heja Malena!

Yes
30km på 2.39 ger 5.18 per km.
Bra besked.
(I min visualiseringsbild över hur det går...springer jag som bäst på 5.10 per km och som sämst på 5.19...)
Men...inte var jag så sugen på 12km till, när vi väl kom tillbaka.
Inte alls faktiskt.
Det kan kanske ändra sig till om två veckor. Precis när man kommer på södermälarstrand...3mil...1,2mil kvar...DÅ kommer jag vara sugen. Jättesugen på Västerbron för andra gången...ner mot centralen...sen uppför resten till stadion. Sugen sugen sugen.

Schlagerkväll hos vänner väntar...
Här är mitt tips på resultat:
1. Norge
2. Azerbajdzjan
3. Island
4. Ukraina
5. La Suede...jag vill förstås att den skall vinna...men tror tyvärr inte den gör det.

Go Malena, håller tummarna!

...om två veckor håller du tummarna för mig, okej?



Kommentarer
Postat av: Stenbole

Det kommer att gå fint. De sista tolv är dryga men under fyra timmar är mitt tips

2009-05-16 @ 17:56:10
Postat av: Katinka

Annars finns ju jag. Och jag håller alltid tummarna för dig!

2009-05-16 @ 21:45:41
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: erica

Under fyra skall det absolut bli...under 3.50 också...blir du med i år Stenbole?

2009-05-17 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0