Hello Gothenburg...here we come! Soon to be...

Ett och ett halvt dygn till skolresan. Måste gå upp halv fyra. Är det någon idé att alls gå och lägga sig?
JA...faktiskt...i alla fall om man tänkt sig vara vaken de fem timmarna det tar att köra till Gtbg. OCh det har jag ju tänkt.

Inte ens funderat på packningen än...förutom vilka springskor jag skall ta...de nya som jag får blåsor av, men som jag tänker springa maran i för de har bäst dämpning och är lättast...eller de svarta som är som ett andra skinn...men har gått nästan 100 mil nu och dämpningen är sådär...
Det blir dom svarta.
Sen har jag lejt bort storpudeln till mam och pap.
Sambon drar till Gtbg med sina baskettjejer redan på onsdagskvällen.
Så för första gången på tio år...sover jag ensam i lägenheten...varken sambo eller hund...

Appropå lägenheten...ett yngre par kom och tittade på den ikväll...entusiastiskt uttryckte de att de ville ha den genast. De betalade vad vi begärde. Om någon bjöd mer, ville de bjuda över.
Kan inte annat än falla för den naiva glädje som gjorde att de spelade ut alla kort inkl trumf...innan jag ens synat dem.
Klart de skall ha lägenheten!

Men jag blir misstänksam...mot all tur som drabbat mig på slutet...vad skall nu hända? Vilka eländigheter lurar i farstun?

Bäst att njuta som sjuttsingen nu, medans tid är.
Börjar med det genast - och går till sängs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0