Måndag!

SKönt att sova i sin egen säng igen! Även om hotellsängen var (...jag höll på att skriva asskön) men den var mycket skön. Tre lärare delade på ett dubbelrum. Jag, Tina och så Lars. Vi röstade om vem skulle vara tvungen att sova i extrasängen. Det blev 2-1...Lars fick sova i extrasängen. Så blir det ibland när gruppen talar...majoritetens diktatur. Men Lars är politiker och vet bättre än att vända sig emot demokratiskt fattade beslut.

Sista riktiga lektionsveckan...nästa vecka är det fördjupningsdagar...sen är det "lekveckan"...då händer det en massa på skolan som inte händer annars...
Så nu spottar vi i nävarna och kör säsongens sista lektioner!
Ska bli kul!

Hälsenan gör ont. Har tagit Tigerbalsam blandat med Voltarensalva imorse.
Läste nyss på nätet om hälseneproblem. Måtte jag inte ha något av det som dom skrev om. Detta får lov att vara en enkel överansträngning som kommer sig av dåligt dämpade dojjor på granitstensgång...det blev för hårt, helt enkelt.

Två dagar med bara proteiner. Måste tömma ur kolhydraterna...kör en tömningsträning imorgon...då försvinner allt muskelbundet glykogen...sen fyller jag på ons-fred...
En vetenskap i sig...det där med fylla på eller inte...

Nu jobb...

Kommentarer
Postat av: Katinka

Så nu börjar det dra ihop sig till sommarlov?

Underbart både för dig och eleverna tror jag. Vad ska du göra i sommar?

2009-05-25 @ 22:17:57
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0