Nu är jag uppe i ca 94,5% förbättring av hälsenan!

Halleluja...Jesus är här!...i alla fall Jesus-light även kallad massageJohan. Han avfärdade min teori om en hälsena som är påväg att gå av och framförde istället tankar om långtgående kramp i alla delar av vaden, vilket då drar i senan hela tiden och det skapar smärta och inflammation.
Det innebär vidare, att jag borde kunna springa på lördag. Jag får behandling av JesusJohan imorgon och på torsdag samt är ordinerad dubbel Iprenkur.
Yes!

Humöret är tillbaka igen.
Man vill inte träna hela jäklans vintern, för att sen få en förkylning över DM i halvmaraton och en bristning i vaden inför riktiga maran...

Andra dagen med bara proteiner. Hjärnan skriker efter lite vettigare bränsle...typ kolhydrater. Den har redan börjat släcka ned onödiga funktioner som centrat som reglerar humöret, centrat för värmeproduktion och centrat för vakenhet.
Imorgon, försöker jag förklara, är det manna från himlen igen...då är det kolhydratladdning som gäller.
Då blir jag snäll, varm och vaken igen!
Adieu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0