Prisad!

Tackar för utmärkelsen, Katinka! Jag bollar den vidare till Blombella med en uppmaning om att uppdatera oftare...det blir abstinens annars ju!



Tänkte ha bloggat lite igårkväll...men var oförklarligt dödstrött.
Somnade mitt i "Mannen som kunde tala med hundar" så nu har jag ingen aning om ifall Gus slutade jaga trädgårdsmästaren, nu när de fick rådet att faktiskt RASTA Gus någon gång ibland...gå en promenad med honom...
Dessa amerikaner...sju hundar och inte ha en aning om att de månne mår bra av en promenad, av lite sysselsättning...
Ogillar Ceasars tips att binda Gus vid ett löpband...WTF...gå UT med hunden!!

Nåja...jag gick och la mig istället för att blogga. Det visade sig vara ett vist beslut. För jag är piggare idag.
Och hälsenan känns som ca 87% bättre än igår...egen upplevd smärta är svår att procentbestämma, därav ca-angivelsen :)
Ska till ärkeängeln Johan idag...massören och idrottsskadefixaren...han gjorde en tid åt mig i sitt fullspäckade schema...och jag är beredd att vara hans lärljunge i många år till! Halleluja! Han är som Jesus-light...handpåläggning och vips, så är man frisk.
Så blir det nog idag.
Hoppas.

ADieu!

Kommentarer
Postat av: blombella

Jag har uppdaterat och skall definitvt ladda med en ny dator... om Blomman har tid denna vecka, han jobbar 64 timmarsveckan :(

... Du vet att jag bara vill att den skall fungera direkt, lite för bekväm.



Viva la Vida

2009-05-26 @ 09:09:42
Postat av: blombella

förresten... skönt att du är några procent närmare helt kry...



Johan kan dra lite i dig och knåda på

2009-05-26 @ 09:10:45
Postat av: Katinka

Javisst kan man undra varför vissa människor ens har skaffat sig hund. Och så många till på köpet. Det finns ju folk som köper en liten hund och låter dem gå på en tidning hemma istället för att ta ut dem. Djurplågeri allra högsta grad säger jag!



Ha en fin dag förresten.

2009-05-26 @ 11:35:38
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0