Så går en dag och kommer aldrig åter



"Bättre en storpudel i skogen, än tio chihuahuor som kräks i handväskan"
Skön dag...och nu är hunden ren och fin.
Bio på eftermiddagen. Änglar och Demoner.
Den får 2 peterskyrkor av fem.
Boken var bättre.
Men, mysigt att vara på bio.

Imorgon är en dag fylld till bredden av diverse sysslor...
Göra prov åt 8C i matte...sen biologi i nian...intervaller i skogen (hatiska 700-ingar)...två mattelektioner...sen till Falu Djursjukhus med storpudeln, på återbesök...bootcamp med Aaik-tjejerna...sen soffan och CSI
A good day. Gillar när det är fullt. Känns meningsfullt då. Att gå upp.

Och nu känns det meningsfullt att lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Katinka

Oj, vilket späckat schema. Det går jag också igång på ibland, men ofta blir jag trött redan innan när jag vet att jag har så mycket att göra. Ha en fin dag!

2009-05-18 @ 11:17:11
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0