Sista smörjelsen

Nyss hemkommen från sista smörjelsen av Jesus-Johan. Masserade vaden och muskeln frampå skenbenet...det är inte så skönt...men...kändes ändå bättre än igår. Johan tror på start på lördag...men kanske inte på vinst...va? Nähä...inte vinst...så jag kommer inte kunna springa på strax under 4min/km nu då...när jag fått så mycket handpåläggning...
SYnd.
Då får jag väl sikta på att komma bland de 200 främsta. Det är mitt mål.

Varit på personlig utveckling i Enköping idag. Jäklars vad utvecklad jag blivit. Fick reda på att jag var en krokodil. Bra att veta ju. För då kan jag utvecklas ännu mer...jag menar..krokodiler hör ju till kräldjuren...så jag kan kanske bli en varan eller gekko om jag kämpar på lite?!
Nej, jag skall inte raljera. Fick en hel del matnyttiga tips därnere. Ska testa på arbetslaget...och en övning ska jag köra med klassen. Klassen ja...varför kan de inte sköta sig de sista dagarna vi har ihop...varför kan vi inte ha en sjysst avslutning på åren tillsammans...varför måste en del bete sig illa, långt under deras förmåga...och vara nonchalanta och otrevliga mot andra. Blir jättebesviken på sånt. Ville ha bara goda minnen av dem...från skolresan och mysiga sista dagar ihop...som måste en del larva bort sånt.

Nej, nu skiter jag i det och ska istället lägga mig snart och sova mig i form.

Kvällens bild är från skolresan och visar vårt hotell i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: Katinka

Vad hette hotellet? Känner igen det för jag var där på kurs nyligen, men har nu glömt av vad det heter...

2009-05-28 @ 23:31:36
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Katinka

Aha, det var inte det hotellet då. Men det jag var på såg ungefär likadant ut. Det kanske finns många liknande hotell i Eriksberg. Ha en bra dag!

2009-05-29 @ 09:36:23
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0