Ta din gitarr, din vän och kom hem till oss!

FIrardag nr 2. Om tjugo minuter kommer arbetskamraterna hit, hela härliga C-laget. Gillar partaj när det är med rätt människor...som nu. Flyt hela dagen gör att humöret dessutom är på topp. Morgonens lektioner gick bra och jag får säga att jag förundras ibland över mina smarta elever. Så gott som alla lyckades med en hyfsat klurig uppgift. Nåväl...sen lunch med sambo, till byggaffären för att rita kök, hämta tårta, hämta smärgåstårta, handla det sista, laga specialmat till Tina som går på diet och så det viktigaste...hinna träna...det blev snabb distans idag. 7km i 4.40-tempo. Får duga men jäkla skit vad slut jag var. Inte bra. Kan det månne bero på vinet jag drack igårkväll...attans att jag fick lov att fylla 40 så nära inpå maran...men...det blir vin ikväll också...så det går väl på skit på söndag när vi skall springa 32km...till Elsa Anderssons i Norberg. Jag blir väl sämst då kan jag tro...vinpimplaren och gasellerna.

Det får bli en sorg då...inte nu...för snart är det party!
:)

Tills dess läser jag lite bloggar (har några elever som skriver...riktigt underhållande!) och lyssnar på love songs på en av alla tusen radiokanaler vi har numer...skitbra...James Blunt är en pudding...som dessutom kan sjunga!

Kommentarer
Postat av: Allra käraste kollegan

Tack för en supertrevlig kväll igår och tack så hemskt mkt för min specialmat. Du är för go som gör dig besvär för lilla mig. Ta det lungt på firardag 3 =)

Kram kram

2009-05-09 @ 17:57:54
Postat av: Katinka

Hur gick det nu för vinpimplaren och gasellerna då?

2009-05-10 @ 17:55:23
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0