Uppladdning igångsatt!

Som en sann lärljunge så börjar jag dagen med min mästare. Jesus-Johan tog emot 07.30 och körde lite handpåläggning på vaden. Kändes ännu bättre än igår. Erbjöd att jag skulle få en sista behandling imorgonkväll kl 21...efter hans arbetstid! Så gör bara en mästare...en frälsare...

För att inte lägga allt ansvar på hans axlar utan visa att jag vet att man själv styr sitt öde till stora delar...så var jag på Team Sportia och köpte mig en tunn tröja, en keps, stödstrumpor att springa i och en massa påsar Vitargo Carboloader inför lördagen. Det skall  bli varmt så keps lär behövas...

Nu är lägenheten ren och snygg igen...skall visas kl 17...sen ska sambo och jag festa på keso och jordgubbar....jag fortsätter festandet och dricker Carboloader hela kvällen!

Skönt att jag bestämde mig för att strunta i kursens andra dag på fredag och istället vara kvar på skolan. Då slipper jag sova kvar i Enköping och träffa en massa människor som säkert bär på de mest förfärliga av sjukdomar...och så hinner jag ha mina mattelektioner själv, på fredag...innan jag drar ner tilL Sthlm. Och så får jag sova i min säng. Med min hund. Och min sambo.
Sån uppladdning är inte att förakta!

Nostalgiar på Spotify med en massa gamla Bruce-låtar!

Kolla in världens avundsjukaste storpudel...som kollar vad Birk får för något...och Birk undrar varför inte han får något...bara moster...som fyller 40...


Kommentarer
Postat av: Katinka

Vad härligt att din hälsena är bättre Erica. Det är ju inte roligt att dras med sådant så sportig som du är. Eller annars heller för den delen.

Härligt kort också.



Och nej, fästingar är verkligen inte välkomna här. Nu har jag satt ner foten för gott!

2009-05-27 @ 18:55:18
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0