Allesverloren

Har slutat att sura.
Har istället tagit tag i det hela. -Nu kör vi rehab och bygger upp dig inför nästa säsong, säger coachen.
Jag säger: -Yes!
Och åkte genast till gymet, köpte ett halvårskort (man fick sju månader men betalade för sex...ehh...alltså, betalade för sex MÅNADER). Körde crosstrainer, ett benpass och sen mage. Det gick toppen och var kul. Här skall minsann inga läppar hängas. Det är tre veckor till DM-maran i Borlänge. Det är inte kört för den! Faktiskt...

Fantastiskt vad mycket snälla människor jag känner...så mycket kommentarer på bloggen och på facebook. Omöjligt att sura då. Och jag håller med mamma...jag KAN faktiskt gå...och så håller jag med pappa...jag är INTE Christian Olsson eller Sanna Kallur...jag lever inte på detta...än (!!).
Men jag är Erica Erixon och är jävligt skitbesviken i alla fall...
Men inte sur.
Mer bestämd.

Imorgon straffar jag benen med att bada och klippa hunden...synd att hunden åkte med på samma straff.

By the way...vi har delat på en flarra Allesverloren...för alla tyska läsare framstår vinvalet alldeles tydligt! Och eftersom bloggen är som strörst just i Tyskland så tänker jag inte förklara mer!

Nu Idolutröstning..hm...jag tycker Reza är bäst...Erika var bra idag...och Camilla...faktiskt kanske Tove var sämst idag. Men hon klarar sig kvar för att hon är söt...nej...herr Hocker åker kanske...eller han hårdrockaren.
Nåväl...
Goodnight Sweden, where ever you are...
er röst i natten!

(såg någon mer än jag, Jack Killian på åttiotalet?)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Skönt att du kunde släppa det så pass snabbt :) Även om det är helt okej att sura och beklaga sig som en tok! ;) Satsa på DM-maran nu, det kommer gå toppen!

2009-10-16 @ 23:36:32
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: blombella

jag älskar alles ist verloren... den ger dubbla budskap men har ett djup som framstår som innerlig.

Kan det vara bättre...

2009-10-18 @ 16:52:54
Postat av: blombella

jag älskar alles ist verloren... den ger dubbla budskap men har ett djup som framstår som innerlig.

Kan det vara bättre...

2009-10-18 @ 16:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0