Ciao bellas!

Benstatus: 100% bättre än igår. Tejpen gör faktiskt skillnad. Har dock inte sprungit en meter så jag kan inte uttala mig om hur det funkar. Imorrn är det dags för behandling igen.

Humörstatus: Lika som igår och i förrgår och i förrförrgår...d v s bra. Är på gott humör i grunden och utifrån det kan man tackla det mesta...som ett exempel...jag har inte ätit en endaste lite kolhydrat på två dagar...hjärnan älskar kolhydrater som bränsle och blir både trött, lättretlig och trög på bara proteiner och fett. Alltså...jobbat hela dagen, stött på diverse problem som triggat...och det tillståndet åker jag till Jysk...jo, ni hörde rätt. Det är lite att utmana ödet, jag vet...men...vi behövde köpa grejer till kemin...så...kl 16.20 stod vi i kön, med det vi tänkt köpa...16.55 har ufot i kassan skrivit klart alla papper, tryckt klart på alla knappar på kassaapparaten och sett alla kort och legitimationer vi kunde hitta i våra plånböcker...det hade varit lättare att köpa tre kameler och en tältplats på himmelskafridens torg...än att köpa en bokhylla på jysk...
och nu till min poäng...jag klarade det utan att tappa humöret nämnvärt. Hade aldrig gått om inte grundnivån varit hög.

Sen har det handlat om sjukbesök. Svägerskemannen (hur kallar man honom...han som är gift med sambos syster...) är nyopererad för diskbråck...mor är nyopererad med en ny knäled....och jaa...det är väl ungefär alla sjukbesök då. Inte så många kanske men innerliga :)

Nu sova! Tidigt ikväll. Moget att tänka efter före.
Ska på kurs till V-ås imorgonkväll. 15 - 18. Sen hem till Jesus_lennart för massage.

Arrivederci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0