Grattis gasellen till SM-silver

Idag skulle jag ha sprungit SM i Växjö...men...som igoda läsare vet, så kom annat emellan. Övertränade ben.
Men en som sprang var gasellen, Annica! Och som hon sprang. Förkyld förra veckan. Ett knä som spökat...men bäst när det gäller. 3.24.55 och en silvermedalj i klassen K35. Tänker det...näst bäst i Sverige i sin åldersklass!
Stort.
Avundsvärt.
Imponerande...
I min klass K40 hade jag ändå inte haft en chans på medalj. Alla sprang t o m  fortare än Annica. Det var en grym klass i år. Jag hade som bäst kunnat komma femma nånting...med de tider jag presterat.
Känns som lite plåster på såren.
Och att träningen går som på räls inne...är också kul. Känns rätt att bygga upp benen nu. Håller igång konditionen med hjälp av crosstrainern och cykel.
Ska prova springa lite lite nästa vecka. Mjukt.
DM får det bli.

Ja men annars sitter vi både sambo och jag och pysslar med skolans hemsida. Var ju på kurs på att göra hemsidor inom ramen för kommunens verksamhet, igår. Kul. Jag blir alltid eld och lågor när det blir något nytt att sätta tänderna i. Hade behövt lite bilder på personal och elever nu bara...kanske lite överdrivet att kalla in alla en lördag för att få ta bilder...hm...bara att vänta till måndag. Eller kanske åka hem till alla? Klä ut sig till döden och ropa "trick or treat"...då ser ingen att det är jag...och så tar jag bilder när alla ser helt vettskrämda ut..
Näej, ingen vidare idé det heller...då verkar det ju helskrämmande att både jobba och gå på vår skola...hm...
Men...om jag skriver en skylt då..."Smile you´re at the candy camera"...

Ja, vi får se hur det blir med det...
Ska nog i alla fall först skriva in alla ändringar i likabehandlingsplanen, som vi kom fram till i torsdags...sen skall den med ut på hemsidan.

Sen...sen får det bli ett glas vin...lyxade och köpte finvin igår. Och så är det formel1kval från Brasilien...

Ja så ungefär blev den här dagen.
Inte illa.
Den får en 7:a redan innan den är slut. Vem trodde det i torsdags...då allt var nattsvart, jävligt och orättvist...
Nu är allt grådassigt, rätt skönt och ganska rättvist!

Hejvejs!

Kommentarer
Postat av: blombella

Som en sann tävlingsmänniska kämpar den ena gasellen efter den andra sig igenom snårig terräng.

Tycker att Annika lyckats till 100, hon är målmedveten. Du gör det vid ett annat tillfälle om du nu känner för det.



Men jag skulle känna igen dig om du ringde på utklädd, för att ta ett foto. Kommer aldrig ställa upp på det... din halloween-galning:)

2009-10-18 @ 16:59:24
Postat av: blombella

Som en sann tävlingsmänniska kämpar den ena gasellen efter den andra sig igenom snårig terräng.

Tycker att Annika lyckats till 100, hon är målmedveten. Du gör det vid ett annat tillfälle om du nu känner för det.



Men jag skulle känna igen dig om du ringde på utklädd, för att ta ett foto. Kommer aldrig ställa upp på det... din halloween-galning:)

2009-10-18 @ 16:59:25
Postat av: blombella

Som en sann tävlingsmänniska kämpar den ena gasellen efter den andra sig igenom snårig terräng.

Tycker att Annika lyckats till 100, hon är målmedveten. Du gör det vid ett annat tillfälle om du nu känner för det.



Men jag skulle känna igen dig om du ringde på utklädd, för att ta ett foto. Kommer aldrig ställa upp på det... din halloween-galning:)

2009-10-18 @ 16:59:36
Postat av: Anonym

somliga lyckas med tre inlägg

2009-10-18 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0