Kändisar vill träna med mig!

Snooker på TV just nu...bara namnet på den "sporten" får en misstänksam...när man sen ser ett dussin röda bollar och några med andra färger, ligga lite huller om buller på bordet...spelaren siktar på än den ena och än den andra...till synes planlöst...
Då har man tappat mig för länge sen.
Nyss fick jag ett mail från en idrottskändis...en SMsilvermedaljör...hon ville träna med mig i veckan. -Va? Vad säger man...världsklass...man tränar med proffsen helt enkelt. Gasellen är nöjd över gårdagen, vilat benen med en promenad och nu var hon träningssugen igen...inte illa!
Jag ska köra hårt i veckan, men ingen löpning...jo på torsdag skall jag prova igen. I terrängbanan. Då hoppas jag vara okej i benen och DÅ...då kommer jag kunna vara i form till DM.

Annars har dagen gått åt till att bada och klippa storpudeln...en hel hink med hundhår blev det...och en liten liten storpudel blev kvar...men snygg! Tänk om det kunde gälla även när en annan gick och klippte sig...att man kom ut från frissan...liten liten...bara en liten Erica kvar...
Men nej...det har aldrig hänt...tvärtom...ju mindre hår på huvudet desto större ser man ut...åtminstone känns det så. En rejäl tupering och vips...en storlek mindre runt stussen! :)

Har ingen lust att gå och sova...borde förstås...för imorgon skall jag till Arboga på kurs. Åker tidigt. Men...det är massor kvar som jag vill göra och läsa...och kanske kolla mer på tv...

Men...är huvet dumt brukar kroppen få lida...så huvet får ge sig för faktum
Måste sova!

Så hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0