Poolen i ide!

Hej igen...
En dag utomhus har nått kväll. Vi har fått mycket gjort men inte allt vi tänkt oss. Poolen är dock vinterfixad. Mest tack vare sambo, men jag snickrade på en ram att lägga plasten på. Sen grävde jag upp jorden framför trappen på soldäcket...vi tänkte ju nämligen så gräs idag. Av detta blev det intet...det gick inte att gräva med grep alla de 100kvm...för det var packat som cement...gahhhhh...jag hatar när det inte blir som jag tänkt. Ingen jordfräs hade vi heller...och kände ingen med jordfräs...och så trodde jag att det skulle räcka med ett antal säckar med matjord...det skulle vara ett par LASS.
Där ser man...
Så här såg det ut när poolen byggdes i slutet av juli...
(sambo, chris och robban fixade det på ett par dagar)


...och så här såg det ut när det var vamt så det gick att bada...soldäcket var inte riktigt klart...men en timmes sol och pool fick det ändå bli...en skön dag att minnas!



...och så här ser det ut idag...soldäcket klart...och poolen har vinterfixats och nu med lock, inväntandes ett nytt år med många långa soldagar!



Nu blir det tv för hela slanten...här är ditt liv (oj, med Stina Dabrowski..sa dom just)...och sen lite film.

TIdig säng för imorgon blir det tidig löpning!

Goodnight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0