Tack huset!

Så fint det blev i trädgården...klippta buskar, grävda land med nymullad jord...kände mig som en redig husägare där jag knallade runt med grep och en säck barkmull! Sen vilade jag mig i form på soldäcket. Var så varmt att det gick att mysa i en solstol med fårskinn.
Läste mer än halva boken jag började på förra veckan...jag älskar att läsa. För när jag har ro att läsa, betyder det att jag är avkopplad och helt ostressad. Läser nästan bara på loven. Så jag tillägnar huset en varm tanke och tackar det för mitt lugna sinne!

En varm dusch i fina badrummet gjorde inte sinnet tyngre...en Smirnoff Ice i köket drog inte heller ner...och när mams och paps ringde för att bjuda på mat till fotbollen...då kändes det som om denna kvällen bara inte kan sluta i moll!

Vi tar med en flarra rött och knallar över, helt enkelt. Då har vi gjort vårt och sen får Zlatan, Majstorovic och de andra snyggingarna göra sitt!

Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: blombella

men vilket härligt liv... bekvämt.

Fika i mgn? Ringer

2009-10-10 @ 18:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0