Tuff träning idag

Tuff träningsdag till ända. Behövde vila igår och sova tidigt...alltså ströks distanspasset...tänkte att jag kan lägga det idag, på förmiddagen...och sen på eftermiddagen springa intervaller.
Bra tänkt igår.
För jag behövde verkligen vila och sova.

Först lite matteprov med åk 7. Gick bra. Sen raskt byta om och så ett mycekt bra pass på 8km. GIck fort och kändes som om benen sprang på av sig självt. Sol och hög luft...fina färger på träden. Kanotleden är underbar att springa. Mer jobb på skolan...till 15...hem och byta om...hämtade Gasellen vid 16 och så var det dags för löppass2. Intervaller. Stegringslopp på 1500m, avslutas med 200-ingar på max...tre sådana set och sen en avslutande 1000m-intervall i så snabbt tempo jag orkade. GIck bra. Men Gud så sliten jag blev efteråt.

Hem...fika...dusch...sen till massören... och besöket där sammanfattas med ett -AJ!!!!!

Han sa att jag var överansträngd i vänster ben...fick tejp på...sen sa han att det var inget att göra åt innan SM, jag får bita ihop och så tar vi det efteråt.

Så nu tänker jag bita ihop!
Får ta fram bettskenan dagtid också då kanske...

Annars har jag njutit av ett bra Idolavsnitt! Heja Reza och Tove!

kram på er

Kommentarer
Postat av: Sabina

Blir imponerad över hur duktig du är på att träna, när jag skjuter upp ett träningspass betyder det att jag ställer in det men du kämpar alltid på :) Sen tränar ju du lite mer seriöst än vad jag gör men ändå :) Bra jobbat!

2009-10-01 @ 23:29:18
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0