Good night sweet hearts

Ny dag som varat länge på jobb...07 - 20.30...det är drygt för en kvällstrött en. Gäspade massor på eftermiddagen men hämtade mig hyfsat till kvällens möte. Ett bra möte med mycket engagerade föräldrar. Blev bra trots strul...strul som att jag inte hade nyckel till konferensrummet...och där stod fikat och mackorna...strul som i att vi böt lokal och alla som kom sent behövde ajg springa och hämta...men...välvilliga människor fokuserar på det positiva. Och det postitiva var ju att vi var där för att mötas. Föräldrarna hade bra och vettiga synpunkter. Ska fundera vidare över det.

Fick ett glas rött av sambo när jag kom hem...det gjorde mig välvilligt inställd till att laga mat...trots sen timma...det blev fläskfilepasta...hyfsat gott. Och nu sitter vi och ser Barcelona förlora mot Inter...iofs borta...men ändå....ser inte bra ut inför returen.

Jag tror jag lägger mig och sover istället...so much for a football-lover...nej...jag är en framgångssupporter...när Zlatan gör bra saker är jag en Barcelonasupporter...
Nu är han utbytt...
Och jag går och lägger mig....good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0